2009-12-26 @ 18:55:36 | Vardagsliv



24 December: Dagen började med att jag vaknade runt 11:00, på ett ungefär. Sen var de dags att åka till mormor "på sjukhuset" och säga godjul till henne och ge henne sina julklappar. Haha bittert nog spillde jag kaffe på mina jenas där, men men.. Efter de åkte vi hem och jag somnade bums i sängen. Efter en timme vaknade jag med slingan Bertil i ögonen, de vill säga början på migrän. 20 minuter senare låg ja igen men huvudvärken Berit.. Vilken tur man får ha (y). Åt julmaten med släkten (mamma, pappa, storebror, farmor, lasse och morfar) sen var de bara att hälsa sängen välkommen igen. Runt sju öppnade vi våra julklappar och alla var väll glada över de dom fått. Efter de åt vi gröt, drack kaffe och åt peppisar/lussemissar. Sen pratade vi och senare på kvällen körde vi hem morfar och hämtade Michan. Sen var vi uppe ett tag till sen begav jag mig mot sängen igen!

25 December:
Vaknade vi 14:00 tiden, inte vanligt för att vara mig, haha. Aja dushade och fixade mig sen gick jag upp och käkade middag med farmor min bff, haha driver. Sen körde farmor mig till Arlanda så mötte Jocke upp mig nere på stationen sen. Sen sov jag hos honom.. (Y)

26 December: MELLANDAGSREA! Jag och Jocke vaknade väll runt elva tiden. Egentligen hade man velat sova längre, men han var dum och tvingade upp mig :( Men men inget ligga och mysa där inte. Var bara sminka sig, kasta på sig kläder och vandra till stationen och möta upp Cissi, Hanna och Carro. Vi drog men 20 över tåget till Väsby och shoppade lite, inte för att jag hittade så mycket, men ändå.
Köpte ett nytt underpuder "pga att pappa hade sönder mitt :("
Sen köpte jag en penna man har under ögonen för att ta bort mörka ringar (Y), Sen vart de en sketen tröja på gina.

/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback