2009-12-29 @ 14:18:02 | Vardagsliv
I mina ögon är mellandagsrean över om de inte blir en mini pc också, men de vet jag tyvärr inte än. Tanke på att jag både har en laptop och en stationär, men men..

På mellandagsrean har jag köpt en hel del grejer.

4 vanliga tröjor
1 t-shirt
2 linne
Trosor och bh:ar
Plattskydd för håret
Nytt löshår
Lösnaglar
Stay ups
2 presenter till Mamma "hon fyller år idag" 

Sen andra små saker..

Aja, idag fyller som sagt mamma år och jag har köpt två presenter till henne. När man väljer presenter måste man tänka lite på sig själv också, så när jag handlar till mamma tänker jag att jag också måste kunna ta del av hennes presenter också, bra va? Jag är både smart och blond!

Måste faktiskt ta och röja upp i mitt rum lite sen fixa mig, hör kanske av mig senare. Puss!

/ Sofia Hurtig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback