2009-12-05 @ 13:28:16 | Vardagsliv

Sofia tycker till: Vad trött jag börjar bli på alla dessa små fjortisar i Märsta! Jag tänker inte peka ut någon, pga av att de KRYLLAR med fjortisar, ungefär som i en myrstack. Värst är ni som går på gymnasium och fortfarande inte växt till er?! Nej jag förstår ingeting, min hjärna är helt mållös! Okej 95 - 96:or deras liv har ju precis börjat, låt dom leva de. Men 94 - 93 --> och uppåt, fy skäms!

Måste fan sova på de här! Ja blir såååå trött!





/ Sofia Hurtig


Kommentarer
Postat av: Michaaan

Sv: ÅÅÅÅÅÅHHH, att jag inte såg de här innan jag kom idag så kunde jag kollat :/ kanske smyger tillbaka;D haha... Men vill du ha pengar för de ?<3 isf hur mkt? <333

2009-12-05 @ 14:09:22
URL: http://miichaelaaroos.blogg.se/
Postat av: Michaaan

Sv: jaaa:D Vad glad jag blir. Kanske kan komma imorgon!! :) <33

2009-12-05 @ 16:51:19
URL: http://miichaelaaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback