2009-12-31 @ 01:51:55 | Vardagsliv
Ingen bloggat idag, why?

Igår efter att en del av släkten börjat dra sig hem drog jag och Jocke med hem till min brorsa för att supa lite. Själv satt jag och Michan vid en varsin dator och suckade bara vid tanken på fyllosarna som satt på andra sidan soffa.

Sen kom vi väl i säng och vi vaknade nog inte fören tolv idag, men vad gör de när man har lov?
Sen kom Mammasen och hämtade oss och vi körde Jocke till Märsta. Sen var jag tvungen att leta nya nyårs kläder för var inte nöjd med mina andra så köpte en klänning utan axlar, jättesöt men åker ner lätt och de avskyr jag, men men...

Senare på kvällen har jag faktiskt bara varit hemma, sånt é livet, driver =P
Nej dags att dra sig till kojs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback