2009-08-14 @ 15:21:21 | Vardagsliv
Hej bloggen! Nu har jag anlänt till Cillan och tagit en av alla hennes hundra datorer i beslag.
Vet ni vad jag kom på när jag kommit halvvägs till Märsta, jo jag glömde kameran, tror jag, har inte rotat igenom hela väskan än men det verkar som jag har det i alla fall om min hjärna nu inte tänker fel. Men ni som vet så brukar den ju inte göra det.
Idag har vi väll egentligen inte så mycket planerat men det är bara skönt att ta det lite lungt nu innan skolan börjar. De är ju trots allt sista helgen nu och den 17:de börjar jag igen. Men de ska faktiskt bli lite spännande att börja på något nytt. Jag kom in på Sam-Ekonomi på Arlanda så jag är faktiskt jättenöjd!
Någon annan en jag som valt Sam-Ekonomi? De måste väll varit ett bra val, eller?

/Sofia Hurtig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback