2009-08-25 @ 18:13:16 | Vardagsliv

Äntligen hemma igen i mitt egna lilla krypin (mitt egna rum). Jag ligger i sängen och har sådär skapligt ont i knät, varför kommer snart. Idag har jag gått i skolan, som typ alla andra, fast jag hade sovmorgon till halv tio. Dagen gick fort och vi fick till och med sluta mer än en timme tidagare, skönt va? Efter skolan vart planerna helt fuck up! Det slutade med att jag tvingade Mamma att sluta tidigare för att shoppa med mig. Jag fick en nu väska, två linnen, ett skärp, tre nagellack och ett par nya jeansleggings. Tack Mamma! <3
Men till skadan, jag skulle hämta min moppe som jag parkerat till bussen för jag inte orkar gå, lat?! Nej avstånden på landet är outhärdliga och man måste ta moppen var man än ska. Ja i alla fall jag skulle hämta den och sen dra ena benet över sadeln men såklart träffar knät själva "vingen" ibak. Jag är så förbaskat klumpig... Men de går nog över snart..
Dags för mig att testa dem nya kläderna och komma på något kul att göra.

Någon som har någon idé?

/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback