2009-04-13 @ 10:54:34 | Vardagsliv
Godmorgon, en ganska tidig morgon trots allt. Jag vaknade runt tio tiden och var ganska klarvaken måste jag medge.
Igår var släkten och gratta mig och jag fick pengar för hela slanten! Fast kan inte påpeka att jag känner mig rikare tanke på att jag nästan inte kan behålla någonting av pengarna. Pengarna ska gå till min språkresa som jag ska göra i sommar tillsammans med Cissi. Vi ska åka till Barcelona i tre veckor, tänk så hima skönt att bara åka bort ett tag. Men kommer sakna ihjäl mig efter alla hemma, men som tur har jag en av mina största saknader med mig, Cillan choklad prillan. Men skulle vilja packa ner Jocke på något vänster också, haha. Men det går ju inte.

Planerna för idag: Ja, städa lite hemma antar jag, sen ska Cissi komma till mig så det blir till att vara med henne ikväll. Men klockan åtta ska jag tvinga henne att se på aik matchen, hihi. Insatt som man är.





Ja, lite resultat av min nya kamera jag fick av Mami och Papi i pressent. En Nikon Coolpix S220, hihi TACK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! :) <3

2009-04-13 @ 11:33:13
Postat av: Anonym

Tack så mycket! <3

2009-04-13 @ 11:48:28
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback