2009-04-07 @ 23:34:31 | Vardagsliv

Okay, time to make a contribution...
Ja precis som orden över är det verkligen dags för det, och verkligen dåligt med det också.
Tisdag den 7 april, absolut inte som alla andra dagar på året, för idag är det den blå tisdagen och fråga mig inte varför, det bara är så. Eller så kan vi kalla dagen för "dagen före snuffsans födelsedags dag" alltså dagen före min födelsedag, ursch det vart komplicerat.
Okej inte nog med att det är den blåa tisdagen idag, det var min första proträning i ett nytt fotbollslag, gick sisådär. Har någon konstig varböld under foten, jag inte vet vad det är? Men den gör i alla fall otroligt ont, men det går nog över nu när det är sportlov. Hoppas jag i alla fall!
Okej skoldagen måste jag ju berätta om också, jag hade teknikprov och det gick väll bra antar jag, eller? Sen var det faktiskt bara tråkiga lektioner. Men nog sagt om skolan nu, jag vet att ni ruttnar att höra på det.

Jag är faktsikt ganska fundersam över vad jag ska få, eller asså jag tror ju det blir en digitalkamera, men vad för någon? De är precis den saken jag undrar. Tänk så är den fett ful och jag vill byta. Ursch vilken hemskt tanke :$

Men, men dags för mig att falla i sömn nu och klara av sista dagen i plugget, fast vi bara går till typ tolv imorgon.

Pusshej <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket lag ska du byta till :) ?

2009-04-11 @ 16:54:44
Postat av: Hurtig

Ehm, har väll egentligen inte bestämmt mig helt, men tränar med rik/mik nu ett tag framöver för att se om det känns bra!

2009-04-11 @ 19:48:07
Postat av: jocke

haha, sportlovet? :P

2009-04-14 @ 13:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback