2009-04-16 @ 22:56:55 | Vardagsliv

Hallå mina supersöta läsare! :D
Matchen är slut på TV och aik förlorade, helvetes, jävla skit. Nej sådär får man inte säga, bättre lycka näsa gång låter mycket bättre.
Okej, som ni märkt idag har jag fått eller jag har köpt nästan allt för mina egna pengar. Ah iaf jag har köpt jättemycket smink, och vem gillar inte att få eller ah köpa nytt fräscht smink? Jag älskar det i alla fall och det är ju huvudsaken, för det var ju ändå mina pengar som försvann, tyvärr, haha.
Ja, nu under sena  kvällen ska jag spela snake på facebook. Oh nu tänker ni "Haha, no life:are" Men nej så är det inte, de är en allmän tvångstanke, jag MÅSTE vara bäst. Och nu är det så att jag ligger två den här veckan och först ligger min närmaste väninna Millan och det funkar bara inte. Jag måste ta hennes plats. Låg tre:a när jag började idag men gick om Jocke, så nu är jag väll egentligen ganska lycklig, men att ta Millan också skulle verkligen förgylla min dag/natt.
Ah men nu måste jag nog sätta igång och börja spela snake om jag ska vinna.

Heja på mig!


Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback