2009-04-28 @ 00:19:57 | Vardagsliv

`

Hellu mitt i natten allihopa!
Ja då var man sådär sjukt pigg igen, haha. Men nu är anledningen att jag somnade en timme mitt på dagen, dumt gjort!
Idag har jag varit i skolan, haha som vanligt alltså.
Dagen gick fort, och jag sket i sista lektionen för tanke på att åka till Millan och baka päronpaj var väldigt frestande. Sen planerade vi lite hur vi ska göra på torsdag "valborg" och jag säger bara, ursch vad jag är taggad!
Imorgon är det plugg igen och jag har i stort sätt bara lugna ämnen, förutom spanska som är så himla ruttet, men men.
Sen ska jag nog försöka träna lite lätt fotboll för slutar min pencilinkur imorgon, så himla skönt!

Aja det var nog allt idag.
Dags att göra en kopp teh och krypa ner till någon bra serie på tv,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback