2009-04-12 @ 13:12:09 | Vardagsliv

God morgon efter en fruktansvärd natt! Haha okej inte misstolka något, men jag har bara sovit lite dåligt.
Jocke mådde nämligen inte så bra, haha. Men mamma, Pappa och jag hade i alla fall något att skratta åt. Men ah jag vaknade runt åtta, och då kom den där tanken eller ja nu var det inte bara en tanke utan en sanning, fan mobilen är ju borta. Och javisst så var det ju, jag hade ju sumpat den påvägen hem ifrån Sebbe. Så för att kunna hitta den lättare så tog jag cykelt för att åka ut och leta efter den. Det jobbiga när man tappar den irån moppen är att mobilen studsar iväg som någon sort studsboll, men efter lite letande på cykel så fann jag min kärlek. Lite vattenskadad och shit, men det spelade ändå ingen roll ska ändå få ut en ny, så ju mer trasig dessto snabbare får jag ju en ny, så egentligen var jag bara rätt glad över alla dessa skador.
Nu ska jag väll sätta igång och baka tre päronpajer innan släkten kommer och grattar mig ikväll.

Puss <3


Kommentarer
Postat av: J

Jag var fullt frisk den natten !!!

2009-04-14 @ 12:33:35
Postat av: hurtig

Man ska inte ljuga ;)

2009-04-15 @ 17:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback