2009-04-05 @ 11:56:23 | Vardagsliv

Hej!
Dåligt uppdaterat, verkligen! Men nu ska jag ta helgen i ett svep!
Fredag: Efter skolan åkte jag och Cissi till Kista Galleria för att gratta varandra. Cissi bjöd mig på bio, verkligen superkul var det och kvällen hemma hos henne vart också helt perfekt! Verkligen TACK!
Lördag: Var jag med Cissi i stor del av dagen, men vart tvungen att åka hem senare under kvällen. Men innan jag och Mamma åkte hem köpte vi lite godis och skit, hihi. Sen kom jag hem, duschade och fixade mig sen tog jag moppen till Märsta för att möta Millan, Micke, Andrew, Jocke, Rasmus och Bumbie. Och vi tillsammans tog tåget till Väsby för att sedan gå på en fest. Men det vart ju som det vart och vid halv ett satt jag hemma i min egen säng igen och var dötrött!
Söndag: Sitter bara i sängen, egentligen skulle jag till Mormor idag, men det vart tydligen inte så... Men drar väll in och träffar Jocke snart. Han är nog hemma straxt antar jag? Men men ... Ska ner och fixa mig lite nu sen käka något.

Puss /hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback