2009-04-25 @ 19:08:14 | Vardagsliv
Go' kväll allesammans!
Sitter och seriöst, mega segar hemma. Oj det där lät skummigt men det är sant. Funderar att fly livet på cykel, men orken strider emot för att jag är så jävla trött. Pencilinet har tagit kol på mig. Orkar absolut ingeting längre. Men kuren har gått halvägs nu och det är snart över.
Svenska NP är klart nu iaf, samt början på Matte NP, som gick riktigt fint för mig måste jag säga. Sen engelskan har jag inte varit med på något och detta skrämmer mig för det verkar skit svårt. Jag som hatar engelska!
Aja helgen har börjat bra iaf, igår sov jag hos Victor tillsammans med hans tjej Sofie, Millan, Micke & Jocke. Även hans syskon var hemma, sen runt elva tiden dök hans far upp också. Men det var i alla fall soft måste jag säga. Ingen alkohol kan vara bra vissa helger, för denna vecka har eller kommer vara helvit för mig del, haha. För nästa veckan kommer se något svartare ut, haha.

Nej och kvällen verkar också ta form nu, och tydligen blir den super tråkig, suck...
Vafan ska man ta och hitta på?
Nej men det löser jag senare, vill sova nu fan, haha.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback