2009-04-16 @ 18:45:12 | Vardagsliv
Halluu bloggen!
Äntligen hemma igen, har varit med Farmor och handlat lite som jag tidigare sa sen åkte jag hem till henne igen för att börja hjälpa Lasse med ett jobb. Tid kommer det ta, men det gick jättebra!
Ingen träning för mig ikväll, mamma har förbjudit mig för att jag är förkyld, suck för mammor.
Så ikväll eller rättare sagt om en halvtimme blir det till att sätta på TV:n och kolla på AIK-Malmö. Underhållande kväll alltså.

Det jag införskaffade mig när jag handlade var...
 



1. Max Factor Creme Puff Puder 100kr ifrån Kicks.
2. Max Factor Age Renew Foundation 160kr ifrån Kicks.
3. Foundationpensel för 100kr ifrån Kicks, medlemspris 76kr.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback