2009-04-05 @ 22:11:27 | Vardagsliv
Godkväll allesammans!
Dagen som vart. Allt vart helt utdraget på tiden som vanligt.
Jag började dagen med att bli väckt av inte minde än Joachim, ursch för han! Med en arg blick på telefonen gömde jag mig under kudden och försökte så gott de gick att somna om. Visst somnade jag om tills jag fick ennu ett sms "Inte sova Sofia". Okej detta tydde bara på att det vardax att kliva upp ur kojan. Jag gick upp fixade frukost sen hjälpte jag till lite hemma faktsikt. Sen vart det väll som vanligt lite dator m.m.
Runt två tiden började jag göra mig ordning för kom på tanken att faktiskt träffa Jocke idag. Så duschade, plattade håret och sminkade mig hyffsat snabbt iaf. Sen käkade jag, fixade moppen sen begav jag mig till Märsta.
Länge sen man såg han faktsikt, torsdags och det är iaf några dagar sen tanke på att man träffas nästan varje dag. Men runt klockan åtta lämnade jag kvar moppen hos Jocke och tog bussen hem. Han följde mig till stationen, snällt gjort och efter det mötte jag Mamma på Arlanda.
Nu när vi kom hem satt vi och kollade efter lite kläder, Mamma ville tydligen köpa några blusar och en klänning. Så då tog man chansen i akt och kastade in en beställning på en Jeansjacka jag ville ha, faktsikt billig också.
Tror verkligen den kan passa till ett par utslitna ljusblåa jeans, eller vem vet? Men dem ordnar jag i veckan i alla fall.
Nu ska jag faktiskt börja läsa en ny bok jag köpte igår som heter "Tillsammans" och är skriven av Denise Rudberg, en otroligt bra författare enligt mig, har nästan läst alla hennes böcker. Så hennes böcker rekommenderar jag verkligen!



Ifrån Ellos, kostar 349kr
Aja nu börjar jag känna mig lite pömmsig och det är nog dax att krypa till kojs, godnatt
/hurtig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback