2009-04-13 @ 11:47:11 | Vardagsliv
Ett riktigt "big no no" just nu är stora bloggare.
Jag måste säga att alla mindre bloggare är mycket mer engagerade i sitt bloggande tanke på att dem inte bloggar för att få betalt, dem har fortfarande saker dem vill sträva efter. Sen är oftast mindre bloggare inte lika självgoda. Okej inte för att jag har något emot folk med ett riktigt bra självförtroende, men ibland ska man nog tänka lite på hur mycket "beröm" man kan ge sig själv.
Ett stort exempel på detta är Kissies blogg. Förlåt men att vara så ung som hon är och redan se ut som en docka, de är läskigt. Hon ser seriöst helt förstörd ut på alla sina bilder. Som om hon inte lever liksom, men vad vet jag om verkligeheten? Men att vara så självgod som henne och kalla sig själv snygg, nej det kan jag verkligen inte påstå att hon är.
Kenza och Blondinbella är väll något proffsigare på sitt bloggande måste jag säga och har väll lite mer koll på läget, men det jag vill komma fram till är ändå att småbloggare är mycket, mycket bättre än alla kändisbloggare!

/hhurtig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback