2009-04-06 @ 23:11:38 | Vardagsliv
Hej i Kojan!
"Man blir glad av att träna" Förlåt men jag kan inte hålla med om det där. Sitter här och känner mig mega depp... Egentligen utan större anledning, men små saker räcker för att få mig depp idag.
Ja det vanliga, lika tråkig som vanligt. Idag har jag gått i skolan, de gick bra och bla bla bla. Efter skolan åkte jag och käkade donken och tog ut lite cash, sen var det dags för träning. Ah nog med tråkig information om min dag.

Dagens "gör mig på bra humör"

1: Små tjaffs om egentligen ingeting...
2: Den nya regeln om att fildelning, snälla man måste ju kunna få ladda hem filmer, psykat!
3: Äcklig mat...

Dagens "gör mig på bra humör".

1: Detta fina vårväder, en självklarhet!
2: Att snart vara 16, de känns kul att få köra bil.
3: Ben och Jerry's har öppnat en glassbar i Stockholm på "Stureplan" typ. Helt UNDERBART!



                                                  Ben&Jerry's

/hurtig

Kommentarer
Postat av: hohohihi

SCHTEKAR GLASS FÖFAN

2009-04-07 @ 23:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback