2013-02-19 @ 22:46:24 |
Idag var de så brutalt nära att jag försov mig, men som tur vaknade Elle klockan 04.00 och var törstig så hade 20 minuter på mig att klä på mig och springa till bussen. Imorgon jobbar jag samma pass igen 05 - 14, sedan är jag ledig en dag sen jobbar jag fredag - måndag. Skulle va sjukt nice att ett jobb med fasta tider måndag - fredag istället för att jobba skift, men man ska inte klaga. Man har ett jobb i alla fall. Men nu ska jag dra mig mot sängen så jag får några timmars sömn. Puss!



Trött tjej i går morse.

Kommentarer
Postat av: Hemlig blondin :$

Jag är ditt största fan, blogga meeer! <33

2013-02-21 @ 11:16:52
URL: http://johannabrag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback