2011-09-24 @ 10:04:43 | Vardagsliv
Då var man hemma igen efter en underbar vecka i Cypern. Vädret har varit strålanden, maten god, lite enformigt med alla dessa pommes frites, men man ska inte klaga. Hotellrummen var också något av det bättre, där snackar vi hög standard!
Men nu är jag hemkommen till ett kallt Sverige igen, vilket faktiskt går att klaga över. Så nu är det bara köra fullt ös i skolan och på jobbet. Igår hade jag tankar på utgång, men blundade för dem och stannade hemma och väntade på Jocke istället. Så han döck väl upp runt tolv snåret trots allt. Idag är planera att åka till farmor, vaknade tidigt imorse så ska till jobbet vid 17-tiden också. Måste ge Jocke en eloge för att vara helt okej att väcka imorse, otroligt! Men nu ska jag göra mig iordning och åka till famor, kanske övningsköra? Puss!



Jag och Cillis! Bjuder på fler bilder ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback