2011-09-27 @ 23:25:29 | Vardagsliv

Se på tusan, en ny header efter cirka ett år med min gamla, inte illa! Men nu ska inte jag sitta och ta åt mig äran, för är det något jag är helt usel på är det design, så detta får jag tacka Johanna för. Idag vart jag hemma från skolan, anledningen är att jag fått utslag i hela ansiktet typ, blir galen! Men runt fyra tiden åkte jag till Karolinska för att hälsa på farmor som är på bättringsvägen, så förhoppningsvis är hon hemma imorgon. Kvällen har blivit ganska seg, har diskat, tvättat och börjar städa rummet inför flytten, samt lagt ner saker i lådor. Men nu ska jag börja bege mig mot sängen om jag ska orka upp i skolan imorgon till 08:15. Ska faktiskt gå på min första spanska lektion för denna termin! Så vi hörs mer imorgon, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback