2011-06-20 @ 21:12:14 | Vardagsliv

- Jag får panik när mina trosor inte matchar min bh. Typ om jag har gröna trosor sen en röd bh. Känner mig skitful då, fast ingen ser det?
- Jag biter på naglarna och vet absolut inte hur jag ska sluta? Antingen biter jag för att jag har tråkigt, eller så är jag bara otroligt nervös.
- Jag har aldrig tagit droger. Då inkluderar jag inte alkohol eller nikotin i detta utan mer bokstavligen knark.
- Jag blir väldigt lätt avundsjuk, och det speglar alltid igenom mig hur lätt som helst. Pinsamt!
- Jag har bara tre framtänder i nederkäken, fast man ska ha fyra? Men har ändå ingen glugg. Fråga mig inte hur det gick till? Men jag klarar mig lika bra med en tand mindre!
- Jag avskyr ost. Speciellt på macka eller i hamburgare.
- Jag äter McDonald's mat mellan 2-3 ggr i veckan i snitt. Förstår inte att jag aldrig blir fet? Visserligen äter jag nästan aldrig pommes, men ändå?
- Jag är jättedålig på engelska, fick till och med IG i engelska B. Så med mig får ni hålla en svensk konversation.
- Jag har snart varit singel i ett helt år. För er som inte känner mig kan jag säga att det är helt otroligt, för jag är 100% förhållandetypen!
- Sist men inte minst är jag jättekänslig på att sova ensam hemma. Varje gång jag gör det somnar jag inte fören typ klockan 4 på morgonen, och gråter som ett barn. Hel konstigt?



Den otroligt snygga bilden bjuder ja på!


Kommentarer
Postat av: Wissal

Fin blogg du har! :)

2011-06-29 @ 21:08:47
URL: http://wissal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback