2011-01-06 @ 00:59:57 | Vardagsliv



Jag började träna, eller jag tränar fortfarande? Good girl!



Vart hotad av tandläkare att jag skulle få rotfylla nästa gång de vart hål, GGAAAAH!



Sen vart de en hel del festande, ovanligt mycket kanske? Denna kväll vart jag svinpackad och festen vart en stor minneslucka? 

 

Adopterade Kronko, mitt livs bästa tid! Jag älskar han mest av allt! Han har känslor!



Jag åkte till Hassela med ca 40 pers till. Tanken var att vi skulle åka skidor och supa. De här var de närmaste jag kom skidor? Men söp gjorde jag i alla fall?



Jag vart galen i rött läppstift. Skit ballt!





Sist men inte minst lärde jag mig att mina vänner är det klokaste jag har! Kärlek till dem!
Nu får vi hoppas på ett jättebra 2011!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback