2011-08-20 @ 16:21:24 | Turkiet
Då var vi tillbaka efter en vistelse på stranden. Dessvärre vart det ingen tur på havet för vi hittade en marknad som intresserade oss mer. Men det finns fler dagar till att åka båt här nere. Men jag fyndade lite smått och gott på marknaden, eller jag har fyndat en hel del den här veckan. Kommer visa bilder senare i inlägget. Men jag har kommit på en liten rolig grej jag ska ha med mina brudar när jag kommer hem. Vi ska ha en turkiskväll. Har nästan inhandlat allt jag behöver, ska bara fylla ut det men några saker, plus några saker nere på turken hemma i Sverige, sen är kvällen fixad! Men nog om det, dagen har varit jättebra, tyvärr lite för varm för min smak, men vi är ju i Turkiet så ska väl inte klaga. Men ska ta mig en dusch nu och sätta mig på balkongen. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback