2011-08-21 @ 16:39:51 | Turkiet
Hade skrivit ett långt inlägg om dagens massage, tror ni inte internet lägger ner då? Jo självklart, skithotell! Men tar gärna och skriver det en gång till. Som sagt beställde vi inte bara Hamam utan helkroppsmassage också. För er som inte vet vad hamam är så är det kroppspeeling samt en sorts "dusch" där dem masserar hela kroppen med lavendeldoftande skum. (Kommer en bild på det i slutet av inlägget). Ja efter den startet övergick vi till helkroppsmassage, och då menar jag verkligen hela kroppen. Måste tyvärr påstå att jag kände mig lite obekväm men den grejen. Men massagen var skön tills han kom till ryggen, trodde seriöst han skulle bryta varenda kota i ryggen på mig. Så de är lite på gott och ont detta, vet seriöst inte om de är något jag skulle rekomendera. Hamam möjligtvis, för det är en ganska rolig upplevelse.



Ja för er som är lite mer nyfikna, detta är vad turkarna kallar Hamam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback