2010-12-01 @ 16:11:32 | Vardagsliv

Har inte kunnat blogga på hela dagen, as konstigt?
Men nu verkar allt fungera igen, bara man kommer hem och ansluter sig på sitt eget nätverk?
Sak samma, inge intressant i alla fall. Hade sov morgon idag, eller jag måste gå på extra matte så var där kvart över åtta så sovmorgon för mig och blondin kunde glömmas!
Har inte haft några intressanta ämnen heller, allt har bara varit allmänt segt i skolan idag, men imorgon är de torsdag och en dag närmare helgen!
Och på måndag är de dessutom Studiedag, yeh!
Och som min lärare sa studie-dag är till för att man ska studera på, och så gjorde man inte de ;pPpppPpPP
Ska sluta dryga mig nu och skicka in mitt hälsoprojket och lägga upp en SWOT för Onoff. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback