2009-09-07 @ 12:05:35 | Vardagsliv

JAG HAR :
Ett förhållande: Absolut.
En bästa vän: Cecilia <3
Haft ett seriöst förhållande: Mitt förhållande är seriöst? 
Dejtat en av dina bästa kompisar: Haha, nej?
Blivit kär vid första ögonkastet: Oj, tror inte de.
Fått ditt hjärta krossat: Tyvärr.
Skrikit åt en lärare: Jadå.
Kysst någon och sedan ångrat dig: Japp.. 
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Haha jarå.
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja..
Rökt: Jadå, men ska ge mig ett försök och sluta.

DAGENS:

Klädsel: mysshorts ifrån Tommy Hilfiger, t-shirt som det står "tjejmilen" på och mystofflor med Hello Kitty på.
Frisyr: Knut.
Låt: Apologise - Pixie Lott
Vill ha: En kall cola och en ny tröja.
Sjuka: Rethosta & huvudvärk.
Drog: Teh!
Köp: Ingeting, men ska nog internet shoppa med mamma idag.
Godis: Ingeting.
Attityd: Trött..
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: OH HERREGUD SVERIGES STÖRSTA FINNE I FEJJAN!

FÖRSTA:

Bästa kompis: Cecilia <3
Bil: har ingen bil, men får övningsköra Farmors, hihi.
Kärlek: Jimmy, haha :D
Husdjur: Pumi, min kissemiss.
Semester: Spanien.
Jobb: Kassör & domare.
Köpta skiva: Ingen aning, smurfarna kanske, haha.
Piercing: öronen om de räknas, annars näsan men den har jag tagit ur ;)
Konsert: Robert Wells
Fylla: sjuan någon gång, haha.

SISTA:
Personen som sms:ade dig: Cecilia <3
Personen som du kramade: Jocke <3
Peronen som ringde dig: Cecilia <3
Du sa till din pappa: Hejdå Far min! :D 
Person du sa 'jag älskar dig' till: Jocke <3
Bilfärd: Imorse hem ifrån skolan.
Filmen du såg: OTH!
Gången du grät: Någon dag sen, jag är känslosam (a)
Måltiden: Ingen måltid än, men snart blir det mackor i stora lass!

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: nej
Våga hoppa bungyjump: nej
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: jaa, haha?
Kalla dig själv lycklig: absolut!
Hellre ta bilden än vara med på den: gillar båda!
Kunna gråta över en kille: jarå
Kunna gråta över en tjej: jarå
Ljuga för någon: visst, men pallar inte sånt.
Kunna springa 50mil: hahahah nej?

VAD:
Gör du just nu: gör min hälsoprofil :(
Ska du göra imorgon: skolan :/
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Jag är iaf rik/snygg och bäst!
Har du med dig in på bion: mitt sällskap? 
Är det för färg på dina byxor: har ju mysshorts på mig, dem är svarta :$
Är det för väder hos dig just nu: fint..
Skulle du göra om du vann på lotto: Handla och köpa studentlägenhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback