2009-02-05 @ 00:17:23 | Vardagsliv
Måste ha saker ...



1. John Frieda Luminous Colour Glaze, (För att friska upp din trista hårfärg) ifrån kicks - 115kr
 2. En högonfransböjare ifrån H&M - 29,50kr  "Min är olyckligtvis borta och har väldigt stora problem med att få fina långa jämna fransar"
3. En mascara ifrån Lancôme Définicils mascara ifrån kicks - 270kr

Ursch, skulle verkligen vilja att det började regna pengar i mitt rum just nu, känner att det är så många saker jag behöver nu men inte har råd till, haha. Men väntan på barnbidraget ger mig i alla fall lite hopp.

Nu ska jag lägga mig och försöka sova, har nationella prov i svenska del B imorgon, så behöver verkligen mycket sömn.
Puss och godnatt allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback