2009-02-01 @ 11:24:11 | Vardagsliv
Godmorgon allihopa.
Okej, jag är rågat trött och slut efter matchen igår och det känns i kroppen ska jag säga, haha.
Men jag ska cuta mitt hår idag iaf som plåster på såren, och förhoppningsvis bli lite kortare men mer uppklippt igen som jag typ hade i sjuan. Alltså ska jag satsa på att få en frisyr igen, haha. Sen ska jag till Akademiska och hälsa på mormor min, och efter det hem till morfar och hjälpa han lite.
Ikväll kommer även Cissi, Alex och fylloRobin till mig haha. Så måste tagga hem till bror min och sno min dvd, haha. Imorgon ska även jag och Cissi ner till Märsta igen och fullfölja sommarjobbs letandet, jag tror även jag har en chans att kunna sommarjobba på min pappas jobb som utsättare efter min tre veckors långa resa till spanien.
Utsättare - Jag ska alltså gå runt i "heeeta" arbetsbyxor och mäta höjder och djup på byggen, men men man ska inte klaga. Matte är ju min grej så jag ska nog visa killarna att jag kan mansjobb också ;)
Nu ska jag åka och klippa håret mitt, bloggar sen när jag kommer hem igen.

Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: birgit björk (:

jag vill också i så fall asshole ! på din pappas, du och jag ska snacka sen fan :o

2009-02-01 @ 13:49:42
URL: http://bjjork.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oh jag älskar det här uttrycket "du och jag måste snacka fan" wooow (a) <3

2009-02-01 @ 16:57:37
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback