2009-02-07 @ 02:52:45 | Vardagsliv
Hej allihopa, förlåt för dagens dåliga uppdatering men har faktsikt seriöst knappt varit hemma.
Men nog snackat om bortförklaringar. Dagen började med skolan, ett måste tyvärr. Men nästan alla lärare var sjuka så lektionerna vart ganska softa faktsikt. Efter skolan drog jag och MilliPillisen till Kista för att bland annat träffa Olsson, men vi skulle öen shoppa. Tyvärr har jag inga bra shoppingbilder, men har en bild på mig själv med kläderna på, haha så får väll bjuda på den. Sen köpte jag en av mina "måste ha saker" och det vart den där billiga söta ögonfransböjaren, haha. Så nu är jag i stort sätt lyckligt.
Lite om kvällen, klockan 21:30 stack jag in till Märsta, och Emma mötte mig på Arlanda sen åkte vi tillsammans ner till stationen och mötte Millan och Micke. Sen gick vi till någon skum sak, men Micke, Jocke och Victor ville inte vara kvar så det vart att dem stack hem till Jocke medans jag, Millan och Emma stannade. Nog med det var det väll inte världens roligaste folk där, kryllade med små 95:or, haha. Men Piwi livade upp stämmningen så jag överlevde, haha.
Sen runt ett tiden kom min bror och hämtade mig. Och äntligen nu ligger jag hemma i min säng och ska få sova, haha.


Svart kjol ifrån gina - 149 kr
Blommig blus ifrån Gina - 199 kr


Imorgon ska jag upp till min syssling igen så det kommer säkert bli dåligt bloggat, men ska försöka fixa ett inlägg innan jag åker! Men nu ska jag sova, syns på söndag allihopa. Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback