2009-08-06 @ 20:18:23 | Vardagsliv

Tredje dagen jag shoppar, hmm detta är nog inte mänskligt längre.
Några av alla stuffs jag köpt.



Båda mascarorna är ifrån L´oreal den första kostade 155kr och den andra var på rea och kostade bara 100kr

Sen köpte jag bland annat två tröjor, puder och lite andra småsaker som jag inte har några bilder på.

Snart kommer syster hit, hon skulle typ åka snart. Så det blir väll chill ikväll och imorgon följer hon med ut till mitt landställe. Vi ska vara där hela helgen men på söndag är vi hemma igen. Då jag förhoppningsvis hoppas att min pojkvän inte har något att göra.
Men, men ska börja packa och fixa rummet.

/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback