2009-08-24 @ 21:54:06 | Vardagsliv
Dålig uppdatering, men skolan är redan i full rulle och jag har mycket att göra nu om dagarna :/ <3
Visst jag fick faktiskt ett underbart schema, men ändå liksom?!
Idag har slutade jag lite tidigare, faktiskt en hel kvart tidigare. Men som tur hade Mimi också slutat då så vi gled hem till henne efter plugget, där vi chillade i någon timme sen följde jag med henne till närakuten i Väsby för att kolla något, men det gick bra i alla fall. Efter det åt vi på donken så vi inte skulle dö då vi kollade på när laget tränade, bra va?
Ska nog göra mina glosor och sen ta en dusch. Varför inte börja dricka teh igen? De börjar ju bli lite småruggit ute igen, och då är teh alltid mysigt.



SPE09 - Underbaraste schemat (förutom måndagar, hatar språk) <3


/ Sofia Hurtig

Kommentarer
Postat av: Psicho

haha bra där ;)

allt är bra=) hur e de sj?

2009-08-24 @ 22:55:44
URL: http://psicho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback