2009-04-26 @ 19:04:23 | Vardagsliv
Tjjooohoo bloggen!
Idag har jag seriöst bara tagit det riktigt, riktigt lungt. Vaknade jättetidigt och kände mig sådär underbart pigg men det gjorde desvärre inte min sov kamrat. Han var abolsut inte lika fit for fight som jag. Utan vart jättearg och berättade hur jobbig jag var och hur mycket han hatade mig ibland. Men med leendet på läpparna tog jag allt med en klackspark. Sen när han väl kom till liv sa han att han inte menat något han sa, visst sånt kan väll hända. Men jag säger bara hämden är ljuv!
Ja nu ropar alla glatt på mig där nere att min grönsakspasta är klar, ska nog ta och tassa ner och äta lite.
Skriver mer sen.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback