2014-10-11 @ 16:22:19 | Vardagsliv
Här ligger jag i sängen. Förkyld som fan! Hela näsan har liksom klibbat igen, förstår ni? Tycker synd om mig själv gör jag också så igår köpte jag 2 st 200g chokladkakor till mig själv, haha! Men var duktig så tog en promenad med mannen i ca 1 timme idag, med hopp om att förkylningen skulle bli bättre av frisk luft. Icke sa nicke så FU för den friskaluften som lurat mig! Men annars ska man väl inte klaga? Käkade hemmagjord pizza igår och drack cola. Tog en cider också, höhö! Festa till de till idol sådär lagom till en fredag, haha. Jag låter som en kärring ska checka ut nu och klä på mig samt försöka fixa mitt snygga svullnaansikte innan vi ska på middag hos papi! Hoppas ni har haft en sämre dag än jag för jag gillar skadeglädje!





en bild på hur skev jag är idag 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback