2014-04-29 @ 12:07:00 | Vardagsliv
Vart tog det fina vädret vägen? Jag var typ skittaggad på att dricka mitt morgonkaffe på balkongen, men det sprack. Tindra sover för närvarande så sitter och planerar lite inför hennes dop som skall bli nu till sommaren. Men fastnade på en klockhemsida med massa härliga sommarklockor. Daniel Wellington är ju en typsik sommarklocka, och jag har snöat in på en totalt. Nu ska jag inte säga att 1000 kronor är dyrt, men lever man på Mammapenning är 1000 kronor för en klocka inte ens att tänka på. Men har funderat på att börja jobba en helg i månaden för att få in lite extra pengar så jag kan unna mig lite roliga saker, om inte annat spara. Men nu ska jag iväg till Maxi och handla lite mat (roligt, not)  så måste fixa lilltjejen. 
 
 
Så otroligt snygg klocka när man börjar bli brun. Klockan är dessutom roséfärgad vilket är supersnyggt tycker jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback