2013-10-24 @ 12:38:48 | Vardagsliv
Klockan börjar närma sig ett, vilket betyder att jag snart ska bege mig mot jobbet. Inte speciellt taggad idag, kan bero på att det är min 6 dag som jag jobbar irad, så de är nog inte så underligt? Helgen börjar närma sig och fredagen bjuder på underhållning från Krogen lite till samt en middag som vi inte riktigt bestämt vart vi ska avnjuta den? De får helt enkelt Elleonor bestämma som skall firas denna helg. Lördagen lutar mot en shoppingrunda i Uppsala med mamma, då jag faktiskt behöver en ny vinterjacka och nya vinterskor. Man vill ju inte frysa i onödan i vinter. Annars är de nog inte så mycket mer bestämt. Sen kör vi igång med en ny vecka och 5 nya arabetsdagar, skoj. Hoppas alla får en fin dag i detta höstväder!
 
 
 
Sådär lagom höstmysig när det börjar bli kallt ute! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback