2013-03-28 @ 13:33:00 | Vardagsliv
Hallu! Sitter och bloggar från min lilla rosa dator för omväxlingens skull. Idag vart jag väckt 08:45 av att Mimi stod och plinga på dörren, ska hon dö eller dö? Men de var bara att kliva upp för fem minuter senare ringer Linn och säger att hon ska komma ner innan hon börjar jobbet. Så de var bara att stiga upp och koka kaffe sedan klä på sig och gå ut och röka. Sedan var de till att fixa sig för mötte Tobbe och lunchade med han, faktiskt riktigt trevligt. Länge sen man såg den killen! Snart ska Hanna komma förbi och hänga med mig sedan ska jag vänta på mamma för hon ska komma med mitt bankomatkort som jag sumpade för typ 2 veckor sen, så har fått ett nytt. Sedan kommer Nåris hem och då ska vi till Uppsala och shoppa lite. Helt enkelt en fullspäckad dag med andra ord. Men ska slå på ett avsnitt av Greys Anatomy nu. Men ni får av en jättetrevlig påskhelg nu och ät massagodis men glöm ej att promenera i detta underbara väder. Puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback