2013-07-22 @ 18:43:17 | Vardagsliv
De är inte första gången detta händer. Efter att jag haft shopping, främst nätshoppning som tröst i ungefär två år så har jag fått en hel del avbetalningar på mig. Så efter att jag flyttat ihop med Elle lovade jag mig själv att sluta med de då jag haft avbetalningar på cirka 10 000 bara på kläder. Nu idag har jag betalt tillbaka allt och inte nätshoppat på cirka ett år. Förutom lite heminredning som jag betalat direkt. Men de komiska är attbjag var och varannan månad får dessa sms av H&M, där jag absolut inte skulle shoppa av olika skäl. Lång leveranstid sam alltid slut på lagret så man får oftas bara en tredjedel av de man beställt. Men dessa sma gör mig nojig? Något som shoppar på mitt namn måntro?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback