2013-08-06 @ 18:49:58 | Vardagsliv
Hallu alla trogna läsare! Med brist på roligare saker så slänger jag upp ett inlägg. Idag har jag varit och knegat aom alla andra dagar i veckan, gjort en kundenkät i Sollentuna C idag om vår butik, gått riktigt bra. Fast de är ju klart jag är ju en jävel på att prata så de var ju inga större problem. Igår var jag med Linn typ hela dagen vi tänkte dra och bada men när vi kom till midgård så var badet stängt, just my luck! Senare på kvällen bjöd jag mamma och Micke på middag sen drog jag tilö min pojkvän och kolla film, otroligt rologt liv skulle man kunna säga. Den här helgen ska jag jobba så jag känner mig så jävla rolig! Fan jag är så jävla lajbans! Skulle fan fira om jag vart sjuk nu, alltså sådär sjuk att man inte kan jobba, då räknas inte huvudvärk och feber för de kan man fortfarande jobba med. men typ bryta benet eller varför inte svinkoppar eller ngt, något riktigt smittsamt! Nej skoja, jag behöver fan mina timmar om man ska åka utomlands och tatuera sig och skit. Ja min kära läsare nu har ni fan fått en bok av mig. Peace!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback