2012-10-18 @ 23:46:46 | Vardagsliv
Haft en fruktansvärd dag, bokstavligen! Spillt kaffe på mig, glömt nycklarna på jobbet, stressat, tappat busskortet m.m. Vad gör livet med mig? Men sen andas jag ut och tänker, ärligt Sofia är det värt att klaga? Du stank bara kaffe hela vägen hem, mina byxor vart fläckiga, du sumpade typ 700 kr. Du tvingade stackars Elle ut och åka enbart för att jag skulle komma in genom min dörr. Ärligt jag kunde lika bra kunnat blivit överkörd av SL tåget eller något? Nej men jag ler, spännande dag, helt klart! Imorgon har jag ställt upp på extra jobb mellan 8-17, så då får vi se hur det slutar. Ska sluta sitta här och beklaga mig, nu blir det någon bra serie sen sova. Puss!
 
 
 
Smile like a bitch! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback