2012-10-07 @ 01:36:08 | Vardagsliv
Min röst sviker mig. Öppnar jag munnen får jag knappt ut ett ljud, tragiskt. Imorgon står det jobb på schemat igen (det har varit min jobbhelg). På McDonald's turas vi om att jobba varannan helg så den här helgen var tyvärr min. Men man får se det positivt, nästa helg är jag ledig! På måndag är jag dessutom också ledig så då ska jag vila upp min hals ordentligt! Nu får man värsta bilden av hur jag använder min röst på jobbet, men helt ärligt man skriker halsen av sig på Donken. Dessutom som arbetsledare när man ska informera alla om allt, då gäller det att ha en hög stamma. Normala fall använder jag en ganska svag röst, gillar inte att höja tonen, men på jobbet brilljerar jag! Godnatt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Instagram - Förra helgen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback