2011-09-26 @ 21:12:34 | Vardagsliv
08:45 - 12:00, de är vad jag kallar för perfekt skoldag. Efter skolan vart det en god lunch med tjejerna nere på kinarestaurangen. Efter det följde dem med mig för att shoppa lite handdukar m.m. inför flytten, men även Hanna hittade en julklapp. Kan man vara för tidig med julklappar egentligen? Tydligen inte. Sedan bar det av mot Karolinska för att träffa Farmor, pigg börjar hon bli och jag hoppas på hemkomst för henne snart. Trivs inte att se henne i den kalla vita rocken, i den stela miljön, och med massa slangar i händerna och dosan runt halsen. Men jag vet att hon kommer bli frisk, frisk som en nötkärna! Nog om det, just nu grämer jag mig ganska mycket över mitt eget ansikte, har fått värsta acne anfallet (överdriver) men de är mycket mer än normalt i mitt ansikte och såret på hakan gör inte saken bättre. Funderar om det inte blir bättre imorgon att faktiskt gå till en läkare. Insåg även en sak idag att det typ är första dagen på en månad som jag sover ensam i min säng. Är det inte Jocke som är här så det alltid någon av brudarna som delar säng med mig. Men inatt ska bli första natten själv på länge, scary! Men ska sova nu, och hoppas på ett finare ansikte imorgon. Peace!



(Bjuder på bilden, tränar på att göra dubbelhaka) Ville bara se en bild på min hy i ett vanligt skick! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback