2011-10-12 @ 23:26:11 | Vardagsliv

En liten uppdatering såhär på kvällskvisten. Lyckades inte få mobilen idag heller (tredje gången jag är på Elgiganten under loppet av en vecka). Denna gång låg Tele2 nere som kanske många har märkt ikväll. Så på fredag åker jag dit igen och ska fixa min undanlagda telefon för fjärde gången. Tror inte det är meningen att jag ska få en ny telefon, gud är emot mig! Men nu ska jag lägga mig i sängen för att sova för imorgon är det skola. Och som jag tjatat om detta tidigare i veckan så blir det min fjärde dag med 100% närvaro. Toppen! Hörs mer imorgon! Peace!



En gammal bild på mig, sitter nämligen vid min fornsten till dator. Kiss!


Kommentarer
Postat av: Cecilia Uhr

Hej Sofia,



Vi är ledsna att se att du inte har fått din nya telefon. Du får gärna mejla mig om du vill att vi ska ta en närmre titt på ditt ärende eller om du har några frågor eller funderingar.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-10-17 @ 11:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback