2011-11-14 @ 18:50:49 | Belgien
Första dagen i skolan och jag skulle seriöst kunna bränna ner hela skiten. Som sagt, det slutar aldrig hagla med positiv energi i detta land. Vi var i skolan tio minuter innan nio och fick inte åka hem fören halv fem och den enda rast vi haft var lunchrasten som endast var en timme. Man fick inte tugga tuggummi i skolan, inte ha mobilen på (den skulle ligga avstängd i din väska) du fick inte använda den alls på skolans område, även fast du hade rast. Rökning var också strängt förbjudet på skolans området, så jag säger bara en sak. Kill me! Efter skolan vart det tre snabba cigaretter på rad sedan åkte jag och Rodrigue hem, typ asglad över att få komma hem. Just nu sitter jag och försöker skriva en gammal nationell uppsats som skall skickas till Louisa, men jag har Jasmine på facebook som hjälp. Men ska försöka skriva klart den ikväll så hon och jag kan berarbeta texten typ på onsdag. Peace!



Min saknade lill misse. Rest in peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback