2011-11-17 @ 19:23:40 | Belgien
En lång dag i Bryssel, men äntligen är vi hemma igen. Vi startade morgonen med att gå till en liten marknad för att göra den sista delen av marknasundersökningen, så nu har vi bara den sista delen men den skall vi sammanställa i Sverige så den är inte lika aktuell. Efter marknasundersökningen åkte vi till Europadomstolen i Bryssel och fick oss en visning plus en Iphone som överatte allt för oss på Svenska, really nice! Efter besöket åkte vi tunnelbana till stationen igen, sen gick jag och Rodrigue och tog en annan buss hem så vi kom hem före alla andra, asnice! Så nu ska jag lägga mig i sängen med min dator och kolla en svenskfilm. Peace!



En bild som förgyller inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback