2011-11-12 @ 01:25:02 | Belgien

Första dagen i Belgien avklarad. Familjen jag bor hos är jättesnäll. Dem bor i ett gulligt litet hus utanför Mechelen cirka 5 kilometer från skolan. Dagen har gått i raskt tempo, direkt efter vi landat åkte vi till deras skolan och vart serverade Beligiska "delikatesser". Efter det åkte jag med min "familj" hem och fixade mig lite och sedan åkte vi vidare för att ha en liten fest ihop. Belgarna rökte på och drack som aldrig förr medans vi mer körde på det finstilta, dricka med måtta och röka prince. Men nu ska jag sova för imorgon ska vi på en stadsvandring runt den lilla stad vi bor i och åka på något ölbryggeri och testa öl. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback