2011-06-13 @ 18:32:10 | Vardagsliv
Saken är den att jag är sjukt trött fast klockan bara är halv sju.
Dagen vart inte riktigt som planerat, men ungefär. Istället för att äta kina på söder, kom vi inte längre än till Märsta stationen, men de är inge fel på den kina maten heller. Efter att vi suttit och avnjutit sushi och kinabuffén gick vi till ica där jag köote cigg åt hanna och trisslotter till mig själv, 50 kronor rikare. Men om jag ska vara ärlig vart jag 50 kronor fattigare på grund av att min insatts var 100 kronor, men det sket man ju i. Sen begav jag mig till Conny's trafikskola och har suttit där enda tills nu. Men för kompensera detta sittande i 3 timmar ska jag nu ut på en liten promenad med Adela, så vi hörs senare ikväll. Puss!



Dagens facelook!

Kommentarer
Postat av: Åsa Arnehed

Hej! vad spännande din blogg verkar vara. kommer verkligen att läsa dina inlägg igen. :) Ha en trevlig vardag (:

2011-06-28 @ 14:41:18
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback