2011-01-07 @ 18:03:40 | Vardagsliv

Liten uppdatering från min sida.
Mamma ligger i halsfluss, tråkig kvinna! Jag är typ supertrött men ska hitta på något kul ikväll i alla fall, men måste bara ta en lite powernap, he he!
Annars har dagen rullat på bra. Tog tåget till jobbet vid elva idag, och började halv tolv. Sen jobbade jag till halv tre sen åkte jag och pappa och käkade.
Efter de har jag varit till ica och köpt kuver för att posta mitt och hannas brev till fritidsresor innan vi får skicka in handpenningen (som jag ska fixa på måndag åt oss). Som ni förstår är resan bokad och klar för vår del, så den 24 juli beger vi oss till Rhodos, jag, hanna, carro och jasmine. As nice "läspar".
Men ska sova en stund nu, puss!



T-shirt - Gina Tricot
Jeans - Gina Tricot
Klocka - Ur&Penn
Smycken - H&M, KappAhl och Snö of sweden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback