2011-01-14 @ 14:46:02 | Vardagsliv

Nu ska jag bege mig ner mot Stationen och möta Maggan innan hon far vidare till huvudstaden. 
Visserligen ser jag ut som en jävla pundare idag, så ska fixa mig lite snabbt, och hoppas på gud att jag inte möter någon på bussen eller stationen. Men den chansen är cirka 1/1 000 000 (en på miljonen).
Men vi hörs direkt sen när jag kommer hem. Puss!

Mycket tacksam för alla fina kommentarer jag fått, ni gör mig jätteglada. Så hoppas ni fortsätter att kommentera. 
Sen fick jag även ett nytt besöksrekord igår, och de finns bara en att tacka. Och de är er, mina fina läsare. Tack!  



Vore ju kul om man var såhär fager idag, men icke sa nicke..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback