2011-01-10 @ 12:20:17 | Vardagsliv
Hej!
Idag försov jag mig "med flit" typ as länge. Sen när jag vaknar sms:ar Maggan mig och säger att ja kan vara hemma. Hon gjorde helt klart min dag.
Just nu sitter jag och kollar hundar, allvarligt talat tycker jag de är helt dött i vår lägenhet utan djur. Är uppvuxen med katter och har även fött upp egna så jag har en stor kärlek till djur. Men däremot tycker jag inte om att ha katter enbart i lägenhet, de är mot deras natur därför har jag funderingar på en hund. Men desvärre bara som fodervärd! Så jag får känna på hur det är och att jag kan ge hunden den tiden som behövs.
Men ska övertala mamma att åka till Maxi nu. Ni får ha en bra dag, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så grymt söt!

2011-01-12 @ 23:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback