2011-01-13 @ 08:00:00 | Vardagsliv



Som ni ser har jag gjort ett tidsinställt inlägg på grund av att jag suger på att uppdaterina på morgonen.
Jag är världens segaste på morgonen, gör allt så sakta de bara går.
Men jag ligger fortfarande och sover, ska nog upp om ca 30 minuter, för börjar skolan 09:35 idag. Kan vara bra att komma i tid en dag i veckan i alla fall. Men som sagt de kommer säkert mer uppdateringar genom dagen då jag är i skolan. Bara jag inte försover mig..
Men om någon känner sig lite sugen är de bara ringa och väcka mig eller sms:a, skadar aldrig med folk som kollar att jag är vaken. Maggan brukar vara den som väcker mig, underbar vän de där!
Men nu som sagt, ska fixa en fin uppdatering under dagen. För igår hade jag riktigt mycket problem med blogg.se. Blir galen på hemsidan ibland, men hoppas på förbättring idag.

Nu får ni alla ha en trevlig morgon.
Ps: Förlåt om jag skrivit dåtid och nutid, svårt att skilja på att jag skriver idag fast de ska läsas imorgon (idag). Jaja, de blir bara krongligare ju mer jag förklarar. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback